Yves Rocher Ultra Yoğun Renkli Kalıcı Ruj

Herkese güzel sıcak bir cumadan merhabalar. 
Umarım hepinizin günü güzel geçiyordur.
Benim bu günkü konuğum Yves Rocher alışverişimde de bahsettiğim 100 tl alışverişte hediye olarak verilen ultra yoğun kalıcı ruj.




Yves Rocher bu ruj için 6 saat kalıcı, içerisinde çeşitli yağlar var dudağı kurutmuyor, yumuşak yapısı sayesinde kolay sürülür demiş.
Altın rengi ambalajıyla elit bir hava verilmeye çalışılmış sanırım. Ben pek beğenmedim.




Bendeki rengi 22 numara Keskin Eflatun.




Renginin benlik bir renk olduğunu söyleyemeyeceğim. Genelde nude tonlu rujlar kullanıyorum. Ancak bunun da çok güzel mürdüm bir tonu var. Nude renklerden ya da kırmızılardan sıkıldıysanız rengi sizi kendine çekebilir.
Çok güzel yumuşacık bir sürümü var. Gerçekten de dudaklarınızı kurutmuyor. 
Ancak kalıcılığı kesinlikle 0! 1 saatin sonunda ruj dudaklarınızdan uçup gidiyor. 3.5 tlye aldığım Wet n Wild rujum bile bundan daha kalıcı. 




Fiyatı da 47.90 mış. Bu ruj bu fiyatı kesinlikle hak etmiyor. 
Bence kesinlikle eliniz bile gitmesin bu ürüne. Fiyat performans oranı çok düşük. Dudakları kurutmuyor tamam ama zaten dudakta kalmıyor ki kurutsun.
Ben hiç beğenmedim kısacası.
Siz bu ürünü denediniz mi denediyseniz yorumlarınızı paylaşır mısınız?

Yorumlar

  1. rengi tam aradığım renkmiş ama bana da dekkelmez öyle seyler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman canım sen sen ol bu ruja bulaşma rengine aldanıp.. kalıcılık namına bir şey yok :D

      Sil
  2. Rujun rengi güzel gözüküyor ama kalıcı olmaması büyük bir dezavantaj. Ben golden rose'un perfect shine serisinin simsiz rujlarını çok beğeniyorum hem kalıcılar hemde nemlendiriyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi dışarı çıksam denerim canım aklıma yazdım :)

      Sil
  3. Dudaklarında swatch görmek isteriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce ilacı kullandığım için cildim çok kurudu canım. Dudaklarım da çatlak çatlak o yüzden dudağımda swatchlemedim. Mazur görün artık bu seferlik :)

      Sil
  4. Bir ruj eğer ki pahalıysa yüksek performans beklerim ama demek ki bu hayal kırıklığı olmuş cnm... Renk hoşmuş ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk güzel de fiyat performans oranı yerlerde :( iyi ki para verip de almamıştım çok üzülürdüm :D

      Sil
  5. Rujun rengi güzelmiş ama fiyatı gerçekten pahalı. Piyasada uygun fiyatlı harika rujlar da var. Blogunu da takibe aldım canım. Paylaşımda bulunmaktan mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bu fiyata çok daha iyi rujlar var. 8 tl daha koyup mac rujlardan alabiliriz :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. rengı cok guzelmıs denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hiç bulaşma canım boşa gider paran.

      Sil
  7. Bloğunu çok begendim canım takip listesine ekliyorm seni:-) beni takip edersen çok memnun olurum:-)
    http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Yaza Hazırlık: FussWohl ile Ayak Bakımı