Ali Express'ten Aldığım Makyaj Fırçalarım

Herkese merhabalar. 
Mezuniyet balosu, kep töreni, LYS çalışmaları derken bloğumu yazmayı iyice boşlamıştım ki dün Ali Express'ten yaklaşık 15-20 gün önce sipariş ettiğim makyaj fırçalarım geldi.
Bildiğiniz üzere Ali Express ile Çin'den direkt olarak gayet uygun fiyatlara alışveriş yapabiliyoruz.
O kadar para verdiğim makyaj fırçalarımın üzerinde 'Made in China' yazısını görünce ben de direkt Çin'den alayım dedim.




Fırçaların böyle şirin mi şirin pembiş bir çantası var. Ama satıcının sayfasında başka renkler de var. Mor, siyah, mavi...gibi.




Çantanın açıldığındaki gör
ünümü bu şekilde. 
Hadi gelin şimdi fırçaları tek tek inceleyelim.




Bu bir allık fırçası ama allık uygulamak için oldukça küçük olduğunu düşünüyorum. Fakat şu an kullandığım allık fırçam çok kalın olduğu için onunla bronzer uygulayamıyordum. Bu bronzer uygulamak için uygun olacak sanırım. Kontür uygulandığında dağıtmak için de uygun bir fırça olduğunu düşünüyorum.




Klasik bir kaş ve kirpik fırçası var. Bu küçük fırça ise sanırım fondöten fırçası olarak konmuş. Ama ben karıştırma fırçası olarak kullanacağım büyük ihtimal. Göz altı aydınlatıcısı ya da burun kenarı gibi küçük yerlere fondöten uygulanabilir. 


Bir adet far aplikatörü var. Eyeliner fırçası oldukça hoşuma gitti.


Bir tane de dudak fırçası var. Yanındakinin de karıştırma fırçası olarak konulduğunu düşünüyorum. Ama pek kullanışlı durmuyor.

Fırçalar inanılmaz derecede yumuşak. Dün geldiğinde hoyratça çekiştirerek yıkamama rağmen bir tane dahi kıl dökmedi.

Özellikle çantasıyla olmasını çok beğendim tam seyahatlik.

Hepsini 8 tlye aldım. Bir fırçaya 30 tl verdiğimizi düşünürsek bence gayet uygun. 
Almak isterseniz link: http://tr.aliexpress.com/item/7-PCS-Professional-Make-up-Brushes-Foundation-Brush-Cosmetic-Set-Kit-Tools-Eye-Shadow-Blush-Makeup/32230326503.html

Herkese iyi günler diliyorum. Sağlıkla kalın.:)






Yorumlar

  1. ayy inanmıyorumm bayıldım pembe tutkunu biri olarak güle güle kullan canım hemen bakmalıyım fiyatı da cok uygunmus memnun musun fırcalardan :) ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumusakliklari çok güzel kil da dokmuyorlar canım ama birazcık ince geldi bana fırçalar ama renkleri çok seker cantasiyla da seyahatlerde ya da günlük olarak çantada çok kullanışlı bence :)

      Sil
  2. Pembe aşkına çoook tatlılar ama ben cesaret edemiyorum yurt dışı alışverişine ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler neler aldım canım inan hic bir sorun çıkmıyor sadece güvenilir satıcılardan almaya özen göster sevgiler.. :)

      Sil
  3. Çok tatlı görünüyorlar :) Ben de birkaç fırça gözüme kestirdim, yaz sonunda vereceğim siparişleri :) Daha önceden de alışveriş yaptım bu siteden :) Yaşasın heyecanlı bekleyiş :D Sevgiler..
    http://www.duygugoker.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Şimdiden al bence anca gelir yaz sonuna :D sevgiler :)

      Sil
  4. Güle güle kullan şekerim pembiş pembiş çok cici görünüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım ben de rengine bayiliyorum :)

      Sil
  5. ne kadar şeker görünüyor :) rengine bayıldım. Fiyatı da çok şaşırtıcı gerçekten.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  6. Pembe asigi biri olarak bayildim ben sete guzel gunlerde kullan Pelin^^

    YanıtlaSil
  7. Ay ben bayıldım bunlara ne kadar şirinler, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Valla çok şirinmiş ya, bende bu siteden alışveriş yapıyorum güüzel şeyler var ama bazen gelmiyor, güle güle kullan canım ^-^

    YanıtlaSil
  9. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Yaza Hazırlık: FussWohl ile Ayak Bakımı