Flormar Passionate 8'li Far

Merhabalar. 
Bu günkü konuğumuz Flormar online alışverişimden aldığım 8'li far paleti.
Ben far paletlerini çok seven bir göz makyajında birden fazla renkle gölgelendirme..vs yapmayı çok seviyorum.
Bu palette ise renklerin birbiriyle pek bi uyumlu olmadığını söyleyebilirim. Bence bu oldukça olumsuz bir özellik.




Renleri gördüğünüz gibi pek bir canlı. Özellikle nude makyajdan farklı bir makyaj isteyenlere hitap ediyor.




Ben bu palette en çok krem, turuncu ve koyu pudra pembe renklerini sevdim.
Özellikle turuncu gözünüzde yaz güneşi gibi duruyor. 
Kremi daha çok göz pınarlarımı aydınlatmada kullanıyorum. 
Pembeyi de tek bir far olarak göz kapağına uygulayıp çıkınca oldukça şeker bir görüntü oluşuyor.




Renklerin bazsız duruşları bu şekilde.
Yine aynı alışverişten aldığım  far bazıyla birlikte kullanıyorum. Kalıcılığından ve pigmentasyonundan gayet memnunum.
Flormarın sitesinde görmüşsünüzdür. Fiyatı oldukça uygun sadece 8.25 tl.
Çok az bir tozutma yapıyor.
Hassas cildimde bir alerjine sebep olmadı.
Bence gayet alınabilir güzel bir palet. Kocaman aynası da oldukça kullanışlı.
Bir sonraki yazıya kadar sağlıkla kalın.



Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım bende flormar mağazasında bakmıstım buna elimde baktım hiç renk vermedi nerdeyse belki ürün açıla kapana bozuldu yada çok mıncıklandı bilemiyorum ama sende gayet iyi durmuş renkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir canım renk vermesi yukarıdaki gibi çünkü teşekkür ederim :)

      Sil
  2. renkler biraz zıtmış hakkaten ama bileğinde güzel durmuş renkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki diğer paletlerle birleştirerek uyumu yakalıyorum anca :D teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım bende flormar mağazasında bakmıstım buna elimde baktım hiç renk vermedi nerdeyse belki ürün açıla kapana bozuldu yada çok mıncıklandı bilemiyorum ama sende gayet iyi durmuş renkler :)

    YanıtlaSil
  4. Lovely post. Love to know bloggers like you. Flormar have some amazing products. I love using them. This pallet looks very good. stay connected.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks. Yes Flormar developed itself so much. This pallet is good too. :)

      Sil
  5. Ben de geldim takip etmeye sizi :) Flormar farlarını denemek istiyorum ama çok farım var artık kendime dur demem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım :) Elindekileri bitirince bir şans verirsin belki sevgiler :)

      Sil
  6. Ben de bunda en çok turuncuyu kullanırdım sanırım :)
    Canım ben geldim, şimdi keşfettim seni. Beklerim kahve yanına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum. Gerçekten turuncusu çok tatlı bir renk. :)

      Sil
  7. Yine de çok canlı güzel görünüyor renkler. Sevdim doğrusu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim açıkçası :) Rengarenk kullanıyorum sevgiler canım :)

      Sil
  8. Merhaba ben çok beğendim :) ama gerçekten renkler biraz zıt olsa da farklı paletlerle güzel bir uyum yakalayabilrsin. Yazın canlı canlı kullanılabilinir :)

    bu arada ben blog keşif etkibliğinden geliyorum, blogunu gfc den takibe aldım benim blogum daha çok yeni yinede buyurursan ve takibe alırsan çok sevinirim :)
    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin. Ben de öyle kullanıyorum zaten. Hemen geliyorum bloğuna sevgiler. :)

      Sil
  9. Uzun zamandır gözüme kestirdiğim bir palet. renkler zıt olsa da güzel bence, hemde bu kadar uygun fiyat olması alınabilirliğini artırıyor . Blog keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim :)
    http://hazafgiller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Canım blog keşif etkinliğinden geliyorum. Seni takibe aldım her yerden. Bana da takibe beklerim. Gelmişken tütü etek çekilişime de katılabilirsin...

    http://www.nilgunozenaydin.com/2015/06/cekilis-yapiyorum.html

    YanıtlaSil
  11. Merhaba :)
    Aynı palet bende de var ve severek kullanıyorum.Sizi de bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım.İlginizi çekerse bana da beklerim.Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Fiyatının bu kadar uygun olduğunu bilmiyordum muhakkak alacağım :) Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Merhabaa, blog keşif etkinliğinden geliyorum ^-^ paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. merhaba:) blogumda benefit hoola set hediyeli bir çekiliş düzenliyorum katılırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  15. blog keşif etkinliğinden geliyorumm. takipteyim bende bloguma beklerimm :)
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Kesif etkinliginde kesfettim takibe aliyorum bende beklerim. Bu farlar pigmentsiz diyolardi ama hic de oyle durmuyo sizde.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım beklerim :)
    nisanmeyvesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil
  21. hello dear sir/madam
    I read your blog Flormar Passionate 8'li Far
    Haziran 16, 2015for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    Packers And Movers Bangalore
    Packers And Movers Chennai
    Packers And Movers Bangalore
    Professional Movers and Packers hyderabad

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Yaza Hazırlık: FussWohl ile Ayak Bakımı