Yves Rocher Frasız Lavantası Duj Jeli ve Roll-on

Herkese merhabalar.
Bugün size geçenlerde Yves Rocher alışverişimde bahsettiğim Yves Rocher'in dünya bahçeleri serisinden Fransız lavantası kokulu roll-on deodorant ve duş jelinden bahsetmek istiyorum.




İlk olarak duş jelinden başlayalım.
Jel 200 ml'lik lila bir ambalajda satışa sunulmuş.
İlk kokladığımda keşke almasaydım dedim çok ağır kokuyordu. Sonra duşta denedim ve duşum bir anda lavanta bahçesi gibi koktu. O kadar güzel kokuyordu ki kendi kendime iyi ki almışım dedim.
Ama bu koku çoğu duş jeli gibi uzun ömürlü olmadı. 
Kokusu yarım saat gibi kısa bir sürede geçti. 
Şu sıralar kullandığım ilaç yüzünden aşırı hassaslanmış cildimi kurutmadı herhangi bir alerjik reaksiyon da yapmadı.

Roll-on deodoranta gelirsek. Kokusu çok güzel, ürünü şişesinden kokladığınızda oda pafümü gibi yoğun bir kokusu var ama cildinize sürdüğünüzde bu şekilde yoğun bir koku yerini fresh bir lavanta kokusuna bırakıyor. Ancak sürdüğüm zaman şişeden çok fazla ürün geliyor. Öyle ki bazı yerlerde beyazlıklar oluyor.
Kalıcılığı da beklediğimden az açıkçası. Bütün gün idare etmeye yetmiyor kesinlikle. En fazla 3-4 saatlik bir kalıcılığı var.

Ancak iki ürün de paraben içermiyor, içeriğinin %98'i doğal, Aloe Vera ve lavanta yağı içeriyor, geri dönüşebilir ambalaj kullanılmış ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

Ayrıca bu markanın artık ürünlerinin arkasına Türkçe açıklama da yazması gerektiğini düşünüyorum.

İkisini birlikte 18.90'na alabilirsiniz.

Sevgiyle kalın... 
Lavanta kokulu öpücükler. :)

Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım. Yves Rocher ürünlerini çok beğeniyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, içeriğinin temiz olması çok güzel gerçekten.

      Sil
  2. Gülegüle kullan canım sevgilerle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım