Yaza Hazırlık: FussWohl ile Ayak Bakımı

Merhabalar. Kış bitti ve artık botlar, kalın çoraplar bir yana atıldı. Renk renk ayakkabı ve sandaletler vitrinlerde yerini aldı. Gardroplarımızda giyilmeyi bekleyen yazlık süslü püslü açık ayakkabılarımız giyilmeyi bekliyor. Peki bizim bütün kış yorulmuş, yumuşaklığını yitirmiş ayaklarımız gün yüzüne çıkmaya hazır mı? Benimkiler değildi sanırım.. :)
Bu gün sizlere kendi ayak bakım rutinimi anlatacağım.



İlk olarak üstte gördüğünüz ayak törpüsüyle topuklarımdaki ölü deriyi törpülüyorum. Bu aşamada ayağın kuru olmasına dikkat ediyorum çünkü yumuşamış deride pek olumlu sonuç alamadım. 



Daha sonra yukarıda gördüğünüz peeling kremiyle topuklarımdan başlayarak parmak uçlarıma kadar bir güzel masaj yapıyorum. İçinde süngertaşından elde edilmiş peeling tanecikleri var. Ayrıca içeriğindeki at kestanesi, gliserin, badem yağı ve shea yağı ile cildi besliyor. Ben epilasyondan sonra bacaklarıma da uyguluyorum bacaklarım ışıl ışıl oluryor ve batığı da önlüyor. Dizlerdeki ve dirseklerdeki koyuluklar için de kullanıldığı yazıyor arkasında, benim böyle bir sorunum olmadığı için sağlıklı yorum yapamıyorum koyuluk üzerindeki etkisi hakkında maalesef.
Peelingden sonra duşa giriyorum ve çıktığımda sertleşmiş topuklarım pespembe ve yumuşacık oluyor.


Son olarak da FussWohl yoğun bakım kremini uyguluyorum. Her gece yatmadan bu kremi uygulamaya özen gösteriyorum. 
Bu rutini haftada 1 kere tekrarlıyorum. 
Bu ürünlerin hepsini Rossman'dan aldım. Tümünün fiyatı 4-5 tl arası değişiyor.
Ayrıca benim Rossman'dan aldığım pille çalışan bir manikür-pedikür cihazım var yazısını yakında yazacağım gerçekten çok kullanışlı evde duştan sonra manikür ve pedikürümü evimin konforunda hallediyorum.
Siz ayak bakım rutininizi nasıl yapıyorsunuz? Tavsiye ettiğiniz bir ürün var mı?





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım