Wet n Wild Berry Red Dudak Kalemi ve Cherry Frost Ruj

Herkese haftanın ilk günü pazartesinden kocaman gülücüklerle merhabalar. 
Dün gittiğim Gratis'te sizlerin bloglarınızda çok gördüğüm ve denemek isteğim Wet n Wild reyonuna uğrama şansım oldu. Oldukça güzel ürünleri çok çok uygun fiyatlara aldım. Neler aldığıma göz gezdirmek için tık :)


Daha önceki yazılarında doğal makyaj seviyorum diye bin kere söyleyen sen değil miydin Pelin şimdi bu kırmızı ruj da nerden çıktı diyebilirsiniz. Haklısınız da. 
Bir arkadaşımda gördüğüm, rengini ve duruşunu çok beğendiğim bu ruju ben de alıp bir denemek istedim.
Kırmızı ruj almışken bu ruj kalemsiz sürülmez diyerek ve 3.25 tl lik fiyatını görünce hemen bu dudak kalemini de ekledim sepetime.
Bunları almakla çok da iyi ettiğimi eve gelip deneyince anladım.



İlk olarak kalemden bahsetmek istiyorum. Kalemin yumuşak bir yapısı var ve kolay sürülüyor. Dün aldım ve eve gelince denedim. Yaklaşık 4-5 saat bozulmadan ve renginden ödün vermeden dudaklarımda kaldı. Rujla rengi birebir uyum sağladı ve bu da beni çok mutlu etti. Ayrıca fiyatı da çok çok uygun. Alınması gereken bir dudak kalemi bence. :)


Rujun da kalıcılığı  gayet iyi. Hatta çekimden sonra elimi yıkadığımda baya bir ovalamam gerekti. 4-5 saat kadar gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Sürülüşü de çok hoşuma gitti. Yumuşak bir yapısı var. 
Fakat bu yumuşak yapısı sıcak yaz günlerinde sorun çıkarabilir mi bilmiyorum. Çıkarmayabilir de, ilerleyen günlerde bunu da eklerim. 



Dudakta duruşunun da çok güzel olduğunu düşünüyorum. 

Bu güzel dudaklarıyla bana modellik yaptığı için canım arkadaşım Merve Cansız'a teşekkür ediyorum. 

Sizin kullanıp memnun kaldığınız kırmızı rujunuz hangisi?

Bir sonraki yazıya kadar sevgiyle, güzellikle kalın.





Yorumlar

  1. çok yakışmış benimde elim bu kaleme gitti geldi ama almadım:( sen güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Wet N Wild dudak kalemi hiç dikkatimi çekmemişti ama bu görüntüden sonra ilgimi çekmeye başladı :) Çok güzel görünüyor.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hem uygun fiyatlı hem de oldukça güzel ve kalıcı siz de bir tane edinmelisiniz :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım