Victoria's Secret Vücut Spreyleri

Merhabalar herkese mutlu sabahlar ve tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun. :)
Bu gün sizlere geçen yıl İstanbul gezimde Cevahir'den aldığım Victoria's Secret vücut spreylerinden bahsedeceğim.



Ben bunları aldığımdan beri neredeyse her gün kullanıyorum. Buna rağmen daha yarısını bile görmedim. Oldukça bereketli olduğunu söyleyebilirim. 
Kokuları da her biri ayrı ayrı muhteşem. Ama banyodan sonra sıktığım zaman dahi kalıcılıkları kısıtlı maalesef maksimum 1-2 saat kalıcılıkları var. 

Ayrıca ambalajları da biraz daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum. 

Fiyatına gelinci ben bir indirimden tanesini 25tl'ye almıştım.

Sonuç olarak bunlar bitince diğer çeşitlerini de denemek istiyorum çünkü gerçekten  çok güzel kokuyorlar ve sıkıldığında sizi tazeleyen bir havaları var.
İstanbul'da olsaydım bunlardan bir koleksiyonum olurdu sanırım. :D
Sevgiyle kalın, mutlu pazarlar...


Yorumlar

  1. Sheer love şekerli olmasına rağmen hoş bir koku,favorim yasemin kokulu olan Secret Charm:) Son çıkan birkaç koku ise daha kalıcılar tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. İstanbul'a gittiğimde son kokularını ve Secret Charm'ı da deneyeceğim, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım