Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Güzel İzmir'den siz güzel insanlara merhabalar. 
Yazıma başlamadan önce sizlere tüm yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Hepsini öyle bir heyecanla okuyorum, öyle bir sevinçle cevaplıyorum ki size anlatamam. 
Yorumlarımı okumanız ve onları güzel yorumlarınızla taçlandırmanız bana tarifsiz bir mutluluk veriyor. 

Bugünün konuğu anneler günü indirimi alışverişimde 1.75tl gibi uygun bir fiyata aldığım Purederm CO2 terapi bandı ve candırıcı bakım maskesi.


Öncelikle bu tarz bir maskeyi ilk deneyişim. Bu yüzden bana garip geldi.Genelde krem kıvamındaki maskeleri kullanıyordum.
Paket iki bölümden oluşuyor. Bir tarafta canlandırıcı maske diğer tarafta aydınlatıcı CO2 terapi bandı.




Evet maske böyle korkunç bir şey. 




Gördüğünüz yuvarlaklar da CO2 terapi bantları. Bunları yüzünüzdeki koyu renklerin üzerine uygulamanız gerekiyormuş. Ben yorgunluktan dolayı koyulaşmış göz altlarıma uyguladım.Terapi bantları paketin içinden bu şekilde çıkıyor ve maskenin üstüne mat tarafı altta kalacak şekilde uyguluyorsunuz.




15-20 dakika sevimli hayalet Casper gibi evde dolaştıktan sonra maskeyi çıkarıyorsunuz ve kalan ürünü cilde yediriyorsunuz. Geçici bir CO2 reaksiyonu olarak ciltte kızarıklıklar meydana gelebiliyormuş. Bende olmadı. 

Yüzümde aman aman bir değişim olmadı. Ama kıpkırmızı sivilcelerim bile çıkardığımda beyazlaşmışlardı. Göz altlarım da kısmen daha sağlıklı bir görünüme kavuştular. 

Bence maskeyi düzenli olarak haftada 1-2 kez kullanırsanız yararını daha net bir şekilde görebilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler. :)


Yorumlar

  1. Bende Purederm maskelerinin hayranıyım,salyangoz özlüsünün yazısını geçen gün paylaşmıştım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Purederm maskelerini çok seviyorum ama en çok oksijenli köpük maskesini seviyorum :) Bunu da deneyeceğim var stoklarımda ancak henüz sıra gelmedi :) Bu arada Blogunu takibe aldım benim makyaj bloguma da beklerim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk olarak bunu gördüm hazır indirimdeyken bir deneyim demiştim. Almakla iyi ettim ama 1 tane almakla iyi etmedim çünkü gözle görülebilir sonuç için bir kaç kez uygulamak gerekir sanıyorum.Hemen geliyorum bloğuna :)

      Sil
    2. Keşke anneler günü indiriminde birkaç tane daha alsaydım ben de bir tane almıştım denemeye fırsat olmadı henüz :) Her zaman beklerim bloguma ♥

      Sil
    3. Takipteyim canım her yeni yazında bloğundayım :)

      Sil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Sivilceli cilde uygulamayın diyor uygularsam sorun olur mu acaba?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım