Palmolive Body Butter Kahve Hazzı Duş Jeli

Herkese merhabalar.
Bugün sizlere favori duj jellerimden birini tanıtacağım.




Ben tam bir duş jeli bağımlısı olduğum için evde şişelerle duş jeli birikti. 
Kendime söz verdim bunlar bitene kadar başka duş jeli almayacağım.
Aslında yeni çıkan Le Petit Marseillais duş jellerinden denemeyi çok istiyorum ama alıp almayacağımı zaman gösterecek şu sıralar kendime hakim olmaya çalışıyorum. :)





Ben kahveyi çok seviyorum. Kokusu bana enerji veriyor. Bu yüzden bu duş jelini tercih ettim.
Sabahları bununla duş aldığımda yenilendiğimi hissediyorum. Kokusuna bayılıyorum. Daha çok sütlü türk kahvesi gibi kokuyor.
Kalıcılığı ise pek yeterli değil. Yaklaşık 1 saat sonra cildinizde kokusu kalmıyor.




Sabun içermediği için cildimi kurutmadı. Ayrıca yukarıda gördüğünüz gibi içinde kahveye benzer peeling tanecikleri var. Bunlar çok minik ve kesinlikle bir hassasiyet yaratmıyor. Hatta tanecikleri hissetmek için duş lifi kullanmadan direk elinizle uygulamanız gerek.

Ben genel olarak memnun kaldım. Fiyatı uygun, kokusu güzel, cildi kurutmuyor, gramajı yüksek.. :)

Sizin favori duş jeliniz hangisi?

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. bu duş jelleri gerçekten harika!

    YanıtlaSil
  2. :D Bunu almam benım acımdan uygun olmaz kahve kokusu duyunca çikolata yiyesim geliyor

    YanıtlaSil
  3. bu serinin bir tek kahve hazzını sevdim diğerlerinin kokusu kötü geliyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir de vanilyalısını çok sevdim ama diğerleri pek hoşuma gitmedi.

      Sil
  4. Ben de çok seviyorum Palmolive ürünlerini, bunu da denemem lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi tavsiye ederim ben çok beğeniyorum :)

      Sil
  5. Hi, I just ran across your blog via JUVACELL Bing. Your article is truly pertinent to my life at this moment, and I’m really happy I discovered your website.Have you heard about a Treadmill desk? it´s an alternate way to exercise while doing your day to day work.For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/is-juvacell-scam-or-fake/

    YanıtlaSil
  6. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Yaza Hazırlık: FussWohl ile Ayak Bakımı