Nivea BB Krem

Merhabalar meleklerim.
Güzel bir haftasonunun ardından yine bir pazartesi gününde birlikteyiz.
Aslında hem cumarteside kalsak ne de güzel olur. :)

Bu gün sizlere Nivea BB kremden bahsetmek istiyorum.




Ben bu ürünü uzun süredir kullanıyorum artık bitmeye yakın bir hal aldı. 
Bitmeden yazısını yazayım istedim.

Öncelikle ben bu kremi hiç yüzümün tamamına uygulamadım. Çünkü rengini yanlışlıkla çok koyu almışım. 

Genellikle sivilcelerimin üzerine ekstra kapatıcılık için, kontür yapmak için ya da esmer bir arkadaşıma makyaj yaparken kullandım.

Kremimizin çok sıvı olmayan bir kıvamı var. BB krem olduğu için kapatıcılığı oldukça az. Ağır bir ürün değil. Bu açıdan yaza uygun olduğunu düşünüyorum.

Kalıcılığı normal düzeyde. Çok kuru bir cildiniz yoksa sabahtan akşama kullanamazsınız diye düşünüyorum. Yağlı ciltlerde kesinlikle maksimum 2 saat sonra parlama yapacaktır. Bu ürünü kullanacaksanız aman pudranız yanınızdan eksik olmasın :)




Kokusu da kesinlikle rahatsız edici değil. 

Şu anki fiyatı 17-22 tl arası değişiyor. 
Ben indirimden 13 tl ye almıştım sanırım.Ama çok uzun zaman oldu emin değilim.

Siz bu kremi kullanıp memnun kaldınız mı?

Önereceğiniz bir BB krem var mı?

Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın :)





Yorumlar

  1. Daha önce kötü yorumlar okumuştum bununla ilgili. Şuan yağlı cildim için bb veya cc krem arayışındayım umarım bulurum :)
    Takipteyim bana da beklerim:)
    http://hazafgiller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yağlı ciltler için pek tavsiye edilecek bir ürün değil kendisi. Bu tür kremler yerine mat fondötenler daha çok işinize yarayacaktır.Hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Gerçekten yağlı ciltler için uygun bir ürün değil ama nivea bb krem ler ağır bir etkiye sahip nedense sanki fondöten gibi gibi. Birde çok renk alternatifi yok o kötü işte :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız kesinlikle bana satış görevlisi bu sizin cildinize uygun bir renk dedi ve verdi denemeden aldım ben de indirimdeydi ortalık çok karışıktı eve gelip açtığımda çok koyu olduğunu anladım ama çok geçti :( neyse artık dibini buldum sayılır :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canım bende bb kremleri genel olarak koyu buluyorum ama essenceninkini önerebilirim o daha bi hafif ve güzel diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım en yakın zamanda deneyeceğim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım