Mezuniyet İçin Göz Makyajı Denemem

Merhabalar herkese.
Malum mezuniyet törenleri dönemi açıldı. Ben de yarın lise mezuniyetime katılacağım.
Bu özel gece için makyajımı elbette kendim yapacağım.İleride süpriz olarak bir mezuniyet makyajı videosu gelebilir...
Zaten makyajda da bloggerlıkta da çok yeniyim. Hatalarımı yorum olarak yazarsınız videomun altına ben de öğrenmiş olurum.
Bu kadar konuşmanın ardından, yarın için bir göz makyajı denememi sizlerle paylaşmak istiyorum. 
Olumlu-olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.



Elbisem uçuk pembe tonunda ve nude bir rujla makyajımı tamamlayacağımı da daha sağlıklı yorumlar yapabilmeniz için belirtmek istedim. 
Değerli yorumlarınızı ve önerileriniz bekliyorum.
Sevgiler..

Yorumlar

  1. Canım bence çok güzel olmuş lise mezuniyetimde ben de bu tarz bişey yapmıştım tabi o zaman makyajdı falan pek bilmezdim yapabildiğim kadar yapmıştım seninki çok hoş bence umarım çok güzel bi gün geçirirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben e öğrenme aşamasındayım zaten bir kaç video izledim ve ortaya bu çıktı beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş canım kullandığın malzemeleri de yazarsan daha güzel olur :) Benim de çok sıkıntılı olduğum bir diğer konu da renkler foroğraflarda net yansımıyor :( Renkleri yada kullandığın paletleri de resim olarak koyabilirsin.Kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim. Tamam bu gün koyacağım videoda kullandığım renkleri göstereceğim tek tek. Çok teşekkür ederim sevgiler... :)

      Sil
  3. Pelincim izleyerek gerçekten de insan kendini inanılmaz geliştiriyor.Bence güzel olmuş abartmadan soft renkler mezuniyet için ideal.Bir de fotoğraf çekimi için bir tüyo vereyim olabildiğince makyaj uygulamanı gün ışığında çek.İnan daha iyi sonuç alacaksın.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yorumun için çok teşekkür ederim. Bir dahaki denememde gün ışığında çekeyim tavsiye için teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  4. merhaba,
    blog kesıf etkınlıgınden geldım takıpteyım beklerım :)

    tugcesays.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bence çok hoş omuş.Ayrıca mezuniyet için tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  6. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Yaza Hazırlık: FussWohl ile Ayak Bakımı