Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli


Tünaydın, herkese merhabalar.
Bugünkü konuğum severek kullandığım bitmeden yazısını yazayım dediğim Diadermine dengeleyici yüz yıkama jeli.




Sivilceli ve yağlı bir cilde sahip olan biri olarak sivilcelerimden ve fazla yağlanmadan kurtulmak için denemediğim yöntem kalmadı.
Bu yüz yıkama jeli de denediğim ürünlerden bir tanesi.




Ürün bize cildi derinlemesine temizlemeyi, cilt problemlerinde azalma yapmayı vaad ediyor.
Gerçekten de düzenli kullanımda cildim daha canlı bir görünüm aldı.
Ancak problemlerimde bir azalma ya da çoğalma olmadı.




Jelin oldukça yoğun bir yapısı var. İlk denememde acemilikten çok ürün almıştım ve yüzümü zor temizlemiştim. 
Kapağını açtığınız anda çok fazla ürün veriyor ambalajından dolayı kullanırken buna dikkat etmek lazım.
Ürünün rahatsız etmeyen bir kokusu var.
Şu aralar hassas cildimde de kullanıyorum bitsin diye. Kötü bir etkisini görmedim.
Bitince belki bir daha alırım. Fiyatı indirim zamanı tansaş gibi marketlerde 5 tlye kadar iniyor.
Çok fazla cilt sorununuz yoksa daha berrak bir cilt için kullanabileceğiniz uygun fiyatlı bir ürün.
Aranızda bu jeli kullanıp beğenen ya da beğenemeyen var mı?

Yorumlar

  1. Bunu hiç kullanmadım canım :) bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Benim cildim çok kuru ve nemsiz. Malum dönemler haricinde pek sivilce problemi de yaşamıyorum Allah'tan. Emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık tatlım :) bana da beklerim
    madamcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Yaş oldu 23 ama sivilcelerden hala kurtulamıyoruz. Ve benimde cildim maalesef yağlı, ürünü deneyeceğim umarım memnun kalırım. Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bu tip ürünler sivilcelere kesin çözüm değil ne yazık ki. Bir dermatoloğa görünmeni tavsiye ederim.

      Sil
  5. Yağlı cilt dedin mi ara bakalım hem gözeneklere iyi geleni hem yağı dengeleyeni, bunu da deneyelim^^ bize de beklerım sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi hemen geliyorum. Yağlı cilt çok zor düşman başına vallahi :(

      Sil
  6. Güzel bir ürünmüş cnm, denemem lazım ;) Tşkler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel de kesin çözüm değil ne yazık ki önemlim değil canım :)

      Sil
  7. Blogunuzu inceledim ve sevdim doğrusu yorumlarınızı :) Benide ziyaretiniz çok mutlu edecek :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Bilgilendirme için teşekkürler canım daha önce bende hiç kullanmadım bu ürünü.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Yaza Hazırlık: FussWohl ile Ayak Bakımı