Max Factor Colour Elixir Ruj

Merhabalar güzeller. Bu gün size makyajlarımızın vazgeçilmez bir parçası olan rujlardan favorim olandan bahsetmet istiyorum.
Max Factor Colour Elixir 825 Pink Brandy.



Ben doğal makyaj seven bir insan olarak koyu renk rujlarla pek iyi geçindiğimi söyleyemem. Koyu renk rujları gece makyajımda nadiren kullanıyorum.

Günlük makyajımda ise pembe ve şeftali tonlarını çok kullanıyorum. 




Bu rujun rengi tam benim istediğim gibi.Çok doğal duruyor ve makyajımı tamamlıyor. Hafif bir ışıltı veriyor. Benim için bir artısı da dudaklarımı kurutmuyor. Dudaklarımı nemlendirmesine bayılıyorum. 
Kalıcılığı ise 2-3 saat kadar. Bir şeyler yiyip içerseniz bu süre daha da kısalabilir. Ayrıca tek sürüşte rengini veriyor.


Bu fotoğrafı çekeren ruju  oldukça kuru olan dudaklarıma uyguladım. Hatta ağız kenarlarım bile kuruluktan soyuluyor ilaç yüzünden. Ama nemlendirme özelliğinden ötürü olsa gerek gördüğünüz üzere kabuklu bir görüntü yaratmadı dudağımda. Bu tarafını gerçekten çok sevdim.
Fiyatı da uygun denebilecek düzeyde ben indirimden 20 tl'ye almıştım. 

Alışverişimi hep indirimlerden yapıyorum. Size de tavsiyem hep özel günleri beklemeniz böylece %50lere varan indirimlerle alışveriş yapıyorsunuz. Mesela şu Anneler günü indirimleri kaçırılmaz bir fırsat. :) 

Kısacası ruj rengini iyi veriyor ve rengi çok doğal duruyor. Çok güzel nemlendiriyor. Aynı zamanda fiyatı da uygun. Fiyat performans oranı oldukça yüksek. Fakat kalıcılığı biraz daha yüksek olabilirdi.

Sizin bu tonlarda bir ruj öneriniz var mı?
Sevgiyle kalın..


Yorumlar

  1. Rengi cok güzelmis, güle güle kullan! Bende bakayim almanyadada satiliyormu bu renk :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim almanyada satılıyor mu bilmiyorum ama bi şansını denemelisin bence :)

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyordum bu rengi :) indirim bitmeden almak lazım mutlaka :)) Gerçekten çok yakışmış, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, bence de edinin bir tane günlük makyajda iyi gidiyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım