İlk Yves Rocher Online Alışverişim

Herkese güneşli güzel bir günden merhabalar. 
Daha önceden Yves Rocher'u çok duysam da ürünlerini denemeye hiç fırsat bulamamıştım.
Geçenlerde sitesinde dolaşırken indirimden faydalanarak birkaç şey alayım dedim. 




Ürünlerim özenle paketlenmiş bir kutuda geldi. Hiçbirinde bir kusur yoktu.
Ancak kargoya biraz geç verildiğini söyleyebilirim.



Ben bir adet Moment de Bonheur parfüm, dünya bahçeleri serisinden Fransız lavanta deodorant ve duş jeli, pembe greyfurt özlü ferahlatıcı yüz spreyi, hindistan cevizli dudak balsamı, vanilyalı vücut peelingi ve ince telli saçlara özel paraben, silikon içermeyen Volume şampuan aldım. 

Kampanya dahilinde normalde fiyatı 47.90 olan ultra yoğun renki kalıcı rujum da hediye olarak geldi.

Toplam tüm bunlara 139 tl ödedim.

İleriki günlerde hepsini tek tek inceleyeceğim. 
Sevgiyle kalın. :)

Yorumlar

  1. hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. hepsini çok gü<zel günlerde kullan tatlım bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim sevgilerle:)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Cook guzeller ben bu markaya bayiliyorum ozellikle portakalli dus jelini denemelisin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda deneyeceğim, teşekkürler :)

      Sil
  4. İyi günlerde kullanın. Ürünler hakkında yorumlarınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yorumlarımı kullandıkça yazmaya başlayacağım. :)

      Sil
  5. En güzel günlerde kullan canım fikirlerini bekliyorum takipteyim beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. Yves rocher nin gerçekten güzel ürünleri var :) saç maskesinide denemeni öneririm gerçekten müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda denemeye çalışacağım tatlım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. cok güzel bi alısveriş olmus canım fransız lavanta parfümünü özellikle merak ettim yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yorumumu en kısa zamanda yayımlayacağım :)

      Sil
  8. Güle güle kullan :D Yves Rocher roll onlarına hep elim gider ama hep de almam senin yorumunu bekliyorum sevgiler
    Ledushca.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. En kısa zamanda yorumlarımı yapacağım canım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. canım güzel blogunu keşif etkinliğinde keşfettim takibindeyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım