İlk Flormar Online Alışverişim

Herkese merhabalar.
Son iki gündür hastane-okul arasında koşuştururken ne yazık ki bloğuma ve sizlere vakit ayıramadım. Gerçekten zorlu bir dönemden geçiyorum.
LYS, mezuniyet töreni, dersler...vs beni çok yoruyor.
Dertlerimle sizi çok bunaltmadan yazıma geçiyorum.

Bir kaç gündür Flormar'ın web sitesini takip ediyordum. Almak istediğim ürünler vardı ama elim bir türlü satın al butonuna gitmiyordu.
Sonra aman ne olacak dedim ve birkaç parça bir şeyi sepetime ekledim. 3 gün içinde kargom elimdeydi.
Bu alışveriş sadece ihtiyaçlarımı aldığım bir alıveriş oldu.




Kargom çok güzel korumalı bir pakette elime ulaştı. Bu konuda benden tam not aldılar.

Hadi gelin aldıklarıma bir bakalım. 




İlk olarak bir göz bazı aldım. İleriki günlerde kullanıp yorumlayacağım.





Cam törpü elimdeki  törpü kullanılmaz hale gelmişti. Bir de camını deneyeyim dedim.




Concealer paletini videolarda görüyordum benim de olsun bir tane dedim ve aldım.




8'li far paleti, uygun fiyatı nedeniyle sepete ekledim. Renklerinin çok canlı ve güzel durduğunu düşünüyorum. Kullandıkça yorumlarımı ekleyeceğim.





Beauty toys nail art araç gereçlerinden tırnağa küçük noktalar kalpler..vs çizmek için bu küçük yardımcıyı aldım.

Bunun dışında oldukça uygun fiyata iki tane tekli metalik far almıştım ama arkadaşım çok beğendiği için ona hediye ettim. Bu yüzden onlara burada yer veremiyorum.

Bir sonraki posta kadar sağlıcakla kalın...
Sevgiler.

Yorumlar

  1. Güzel bir alışveriş olmuş.Güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir alışveriş olmuş canım concealer ve far paleti postlarını merakla bekliyorum Güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda gelecek canım teşekkür ederim :)

      Sil
  3. hepsını ıyı gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Concealer paletini ve göz bazı yorumlarını bekliyorum.Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede gelecek canım teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok güzel şeyle almışsın cnm, özellikle kapatıcı paletini merak ettim, yorumlarını bekliyorum ;)) Güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İleride gelecek canım teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Yaza Hazırlık: FussWohl ile Ayak Bakımı