Garnier Saf&Temiz 3'ü Bir Arada

Merhabalar bu gün size Garnier Saf&Temiz 3'ü bir arada hakkında yorumlarımı aktaracağım.Bu benim 2. paketim bu yüzden deneyimlerimi en iyi şekilde aktarabileceğimi düşünüyorum.


Öncelikle ürünle hem temizleme hem peeling hem de maske yapabiliyorsunuz. 
Ben temizleyici olarak tercih etmedim.Çünkü sivilceli bir cildim var ve bu ürünün içindeki peeling etkili tanecikler çok iri. Bu yüzden temizleme amaçlı sivilceleriniz üzerinda kullanırsanız sivilceleriniz kısa bir sürede tüm cildinize yayılacaktır. Sivilceli bir cildiniz varsa bu ürünü temizleme amaçlık kullanmayın derim.


Ben taneciklerinin boyutundan dolayı peeling olarak kullandım. Duştan sonra yumuşamış cildime sadece siyah noktalarımın olduğu burnuma ve çeneme dairesel hareketlerle uyguladım. Düzenli kullandığım için bir kaç tane siyah noktamın gittiğini söyleyebilirim.

En çok kullandığım fonksiyonu ise maskeydi. Yağlı cildimi matlaştırmakta başarılı oldu. İçeriğinde kil olduğu için bu gayet normal bir sonuç aslında. Yine duşta cildimi temizledikten sonra bunu uyguladım ve 3 dk bekledim. Sonuç yumuşacık yağdan arınmış bir cilt oldu. Fakat bu etki bir kaç saatten fazla sürmedi.Sivilcelerim üzerinde bir etkisi olmadı.Ama uyguladıktan sonra verdiği ferahlığı es geçemem.


Ürünün olumsuz yanlarından biri ise paketi. Kapağı zor açılıyor ve ben genel olarak tüplü ambalajları beğenmiyorum. Ancak belki de ürünün yapısı çok yoğun olduğu için tüplü ambalaj seçtiler, bilemiyorum artık orasını.
Diğer olumsuz yanı ise çok zor temizlenmesi.Gerçekten duşta bile maskeden sonra temizlemekte zorlanıyordum. Çok yoğun bir yapısı olduğundan dolayı sürmekte bile zorlanabilirsiniz. Yüzünüzde dağıtmak için bile yüzünüzü iyice ıslatmanız gerekiyor.
Sonuç olarak uygulaması zor etkisi idare eder bir ürün. En güzel fonksiyonu ise açık ara farkla maske. Maske olarak kullanmaya değer bir ürün olarak görüyorum. Fiyatı da 9.90tl oldukça uygun bence.
Siz ne düşünüyorsunuz bu ürün hakkında?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım