Flormar Terracotta Blush-On Allık

İzmir'de sıcak güzel bir günden herkese merhaba. Havalar nihayet son bir kaç haftadır güzelleşti. Kısa kollular, mini etekler, şortlar kazakların pantalonların yerini almaya başladı. Buna en ok ben seviniyorumdur herhalde. Böyle havalar içime mutluluk veriyor.




Sıcak havalar kadar doğal makyajı da seviyorum.Bu gün bence yüzümde oldukça doğal ve güzel duran favori allığımdan bahsetmek istiyorum.
Allığın bendeki rengi 49 Matte Golden Peach.


Benim favorim olmasının nedeni uyguladığım zaman belirli belirsiz bir renk vermesi. Çok kırmızı ya da pembe allıklar kullanmayı pek sevmiyorum. Hele ki kalıp şeklinde duran direk göze çarpan allıkları çok itici buluyorum. 


Yukarıda gördüğünüz gibi bir renk veriyor açık buğday renkli cildimde. Ben fotoğrafta gözüksün diye birkaç kat sürdüm.Normalde tek katta belli oluyor ama fotoğrafta daha net dursun istedim.

Ayrıca ambalajını da çok beğendim. Siyah ambalaj makyaj ürünlerinde çok kaliteli duruyor bence. Ama içindeki aynası kullanışlı olmak adına biraz daha büyük olabilirdi. 

Kalıcılığı da normal derecede. Gün içinde birkaç kez yenilemek gerekiyor. 
Şu anda  Flormar'ın sitesinde anneler günü indirimiyle 22.33 tl. Ayrıca farklı renkleri de var. Bence bir şans vermeniz gereken bir allık. 

Sizin favori allığınız hangisi?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın. :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım