Flormar Body Lotıon ve Avon Care Nourishing Body Lotion

Merhabalar yine bir postla karşınızdayım. İlk başta güne 1 tane post yeter sanmıştım ama insanın yazdıkça yazası geliyor resmen :)
Ben vücut losyonlarıyla pek içli dışlı değilimdir. Kullanması çok zor geliyor ne yalan söyleyeyim...Ancak kullandığım zaman da özellikle kokularıyla beni mest ediyorlar.



Şu an kullandığım iki vücut losyonum var. Kullandığım duş jeline göre hangisini süreceğime karar veriyorum. Meyveli bir duş jeli kullandıysam Flormarın çilekli losyonunu, eğer soft kokulu bir duş jeli kullandıysam Avon Softcare badem ve kakao yağlı losyonu tercih ediyorum.Böylelikle kokular daha uzun süre muhafaza ediliyor tenimde.

Avon Care Vücut Losyonunun Arka Yazısı

İlk olarak Avon Care Nourishing Body Lotion ile başlamak istiyorum. Bu losyon yumuşak kıvamlı kolay sürülüyor ve kokusu çok cezbedici. En çok sevidiğim yönü kokusu oldu. Nemlendirmesi de güzel. Bana hediye geldi fakat internette yaptığım küçük çaplı bir araştırmayla fiyatının 10-15 tl arası olduğunu buldum.

Flormar Vücut Losyonunun Arka Yazısı

Flormar'ın vücut losyonu ise ilk açtığınızda gerçekten çok yoğun hatta ilaç gibi kokuyor. Ancak cildinize yedirdiğinizde mis gibi bir çilek kokusuna bırakıyor yerini. Ürünün kıvamını bir vücut losyonuna göre çok yoğun buldum. Ben birkaç kere vücuduma kullandım ama artık el kremi olarak kullanıyorum. .Fiyatı ise oldukça uygun sadece 5 tl. Flormar mağzalarında oldukça fazla çeşidinden bir tane edinebilirsiniz. Ben de gittiğimde mangolusundan alacağım sanırım.


Yapısını görmeniz açısında bu fotoğrafı da ekliyorum. İkisinin de olumsuz yanı olarak şişelerinin pompalı olmayışının kullanışsızlığını sayabiliriz ayrıca ikisi de nemlendirmede gün boyu kalıcılık sağlamıyor. Kokuları da 1-2 saate gidiyor.
Siz vücut losyonu olarak ne kullanıyorsunuz?

Yorumlar

  1. Merhabalar iadei ziyarete geldim ama gfc butonu göremedim bende sizi izlemeye almakisterim :) Mobil bağlandığımdan dolayı görememiş de olabilirim bilgisayarımı açınca tekrar kontrol edicem sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba geldiğiniz için teşekkür ederim :) Bloğum henüz 4 günlük minik bir bebek bu yüzden bazı eksikleri var ve bunları yavaş yavaş öğrenerek kapatmaya çalışıyorum izleyiciler butonunu ekledim desteğiniz için teşekkürler, size de sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba, çok tatlı bir blogunuz var ama izleyiciler butonu bulamadım, eklediğinizde haber verirseniz takibe alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumla ilgili olumlu düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. İzleyiciler butonunu ekledim. Takibiniz ve desteğiniz benim için çok çok önemli. Sevgiler.. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım