Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım

Tekrar merhabalar. Saçlarımız gün içinde en çok yıpratıcı etkiye maruz kalan uzuvlarımızdan. Onlara çok çok iyi bakmamız gerekiyor. Çünkü saçlarımız dış görünüşümüzün en önemli unsurlarından biri. Ben de saçımı Elidor'un ellerine bıraktım diyebilirim. 



Çok fazla şampuan, bakım kremi kullandım. Ama yolum dönüp dolaşıp bu seriye düştü tekrar. 

Bu seriyi kullanmamın en önemli nedeni kokusu. Tek kelimeyle muhteşem..









Aynı zamanda turuncu benim favori renklerimden yani ambalajıyla da benim gönlümü kazandı.

Ve tabi ki etkisine gelirsek saçlarımda kırıklar vardı. Düzenli kullanımda kırıklarım azaldı. 




İlk olarak şampuandan bahsedeyim.

Şampuanda pek bi numara yok açıkçası. Sadece missss gibi kokuyor. 

Benim saçlarım ince telli olduğu için krem kullanmasam sadece bu şampuanla yıkasam çıksam bile yumuşacık oluyor.


                            


Şampuanla saçımızı güzelce arındırdıktan sonra ikinci adım olarak kremi kullanıyoruz. Saçlarımız yumuşakken daha da yumuşak oluyor. Pamuk gibi oluyor. Kendimi kendi saçımı okşarken buluyorum bazen. :D





Bu ürün ise sıvı saç kremimiz. Kullanmadan önce iyice çalkalamamız gerekiyor. Ben bunu acelem olduğu zaman saç kremi kullanamadığımda kullanıyorum. Tarama kolaylığı sağlıyor böylelikle saçlar tekrar kırılmıyor aynı zamanda varolan kırıkları onarıyor.



Son ve bence en etkili adım ise maske. Kokusu gün boyunca saçlarınızda kalıyor. Haftada 1-2 kez uyguluyorum. Bence kırıklara en güzel etki eden ürün bu. 

Sonuç olarak bu saç bakım ürünleri benim favorim. Şampuanından maskesine hepsi çok çok güzel. Kesinlikle tavsiye ederim.

Sizin kullandığınız ve memnun olduğunuz saç bakım ürünleriniz hangisi?



Yorumlar

  1. Merhaba güzel yazınız için teşekkürler nereden aldığınızı ve fiyatlarını belirtir misiniz?(mümkunse internet uzeri linki de rica edeceğim :D) şimdiden teşekkurler...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Saç kırıkları kestirmediğin sürece gitmez veya azalmaz bilimsel olarak açıklanmıştır 😇

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske