Dermadolin'den Gelen Hediyelerim

Merhaba canlarım. Bugün sizlere başıma ilk defa gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.
Hayatımda ilk defa bir yerden bana denemem ve yorum yapmam için hediyeler geldi ve ben gerçekten çok mutlu oldum.
Dermadolin'e bu hediyeler için çok teşekkür ediyorum.




Şişedeki ürünleri ailemle kullanacağım ve testerların hepsini arkadaşlarıma dağıtıp bana denedikleri hakkında yorum yazmalarını isteyeceğim. 
Böylelikle ürünlerin farklı cilt tiplerindeki farklı insanlarda nasıl etkiler bıraktığını hep birlikte göreceğiz.

İlk izlenimim ise olumlu çünkü tüm kutuların üzerinde paraben gibi zararlı maddelerin olmadığı yazıyor.Bu, vücut bakım ürünlerinde ekstra önem verdiğim bir konu çünkü kullandığınız üründen tüm vücudunuz zarar görüyor.

İlerideki günlerde benim, ailemin ve arkadaşlarımın yorumlarını birleştirip bu ürünler hakkındaki yazımı beğeninize sunacağım.
Ürünleri incelemek için : http://www.dermadolin.com.tr

Bir sonraki yazıya kadar sevgiyle kalın. 
Hepinize kucak dolusu mutluluklar. 

Yorumlar

  1. Güle güle kullanın. Yorumlarınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kendi yorumlarımı ve arkadaşlarımdan gelecek yorumları ben de çok merak ediyorum :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım yorumlarını bende merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yakın bir zamanda yayımlamaya çalışacağım :)

      Sil
  3. canım ürünlerini ben de kullandım çok memnun kaldım.Güle güle kullan Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ben de memnun kalırım canım, çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  4. Canım benim ayrıntılı yorumlarını çok merak ediyorum ürünleri kullandıkça yorumlarını bekliyorum hepsini güle güle kullan ne kadar bollar çok güzeller!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarım bu hafta gelmeye başlayacak. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bir yerden durduk yere hediye gelmesi küçük birşey de olsa çok güzel bir duygudur kesinlikle. Firmaların gönderdiği hediyelere bayılıyorum. Blogger olarak ne yapıyorsunuz firmalar deneme ürünleri gönderiyor acayip merak ediyorum :-)

    YanıtlaSil
  6. Bir de bloğu açtıktan ne kadar sonra gelmeye başlıyor deneme ürünleri:-) aydınlatırsaniz çok memnun olurum arkadaşım:-)

    YanıtlaSil
  7. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım