Clinique Anti-Blemish Fondöten


Merhaba arkadaşlar. Bu günkü postum işlerimden dolayı biraz gecikti. Özrümü dileyip hemen bügünkü konuğumuza merhaba diyelim.

Bugün sizlere Clinique Anti-Blemish fondötenden bahsetmek istiyorum.
Öncelikle ambalajı aşağıda gördüğünüz üzere cicili bicili çicekli bir karton kutucuk. Ambalajı benim çok hoşuma gitti. 


Kutuyu açtığımızda bizi böyle minik bir şişe bekliyor. Bence boyutu fiyatına göre biraz küçük. 






Ürünün rengi tenime bire bir uyum sağladı. Aynı zamanda sivilce karşıtı bir ürün. Sivilceleri kurutma gibi bir iddiası var. Her gün bu ürünle makyaj yapmadığım için bu iddiasını doğrulayıp doğrulayamadığını bilemiyorum. 

 Şu sıralar cildim çok hassas olmasına rağmen herhangi bir yanma, kızarıklık ya da kaşıntı yapmadı.



   

Ürünü Uygulamadan Önce
Ürünü Uyguladıktan Sonra
Kapatıcılığı çok fazla değil ama yüzümde güzel ve doğal durduğuna inanıyorum. 
Ben Tekin Acar'dan aldığım fondöten fırçasıyla uyguluyorum. Yüzüme homojen bir şekilde dağıtıyor. Fırçanın yazısını da yakında yayımlayacağım. 


Cildim kullandığım Roaccutane adlı ilaç yüzünden şu an çok kuru. Ama daha önce oldukça yağlı olan cildime de bu fondöteni uygulamıştım. Yağlı cildimde parlama yapmadı ve pudrayla sabitledikten sonra saatlerce hiç rötuş yağmadan kullandım.

Yanda da kuru cildime uyguladıktan yaklaşık 7 saat sonraki hali var. Tamamen cildimin çok kuru olması yüzünden pütürcükler oluşmuş biraz.





Fiyatı ise 79 tl. Bazen indirimler oluyor daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Sonuç olarak yağlı ciltlerde daha güzel durduğunu düşünüyorum bence pek kuru cilt fondöteni değil. Zaten akneli ciltlere özel üretilmiş bir ürün. Akneye meğilli, yağlı veya karma cildiniz varsa çok güzel duracağına deneyimlediğim için garanti verebilirim.
Siz hangi fondöteni kullanıyorsunuz? Kuru cildim için önerebileceğiniz bir fondöten var mı?
Bir sonraki postta görüşmek üzere. Sevgiyle kalın. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım