Anneler Günü Gratis Alışverişim

Herkese tekrar merhabalar. 
Anneler gününün güzel indirimlerinden ben de faydalanayım dedim ve soluğu Gratis'te aldım. 
Uzun süredir uğramamıştım gitmişken bir tane de Gratis Kart edindim.




Öncelikle neredeyse her blogda okuduğum bir ürünü Wet'n Wild Comfort Zone far paletinden edindim.Fiyatı:11tl

Yine çoğu blogda gördüğüm eklips fırçalarından far fırçasını aldım.Fiyat:3.50tl
Kırmızı ruja bir şans vereyim dedim Wet'n Wild Cherry Frost ruju aldım. Fiyat 3.50tl

Wet'n Wild dudak kalemini kırmızı rujuma uyum sağlasın diye aldım. İki tane de yine aynı markanın kahverengi ve siyah göz kalemini aldım. Fiyat/tane:3.25tl

Maybelline New York Rocket Volum Express maskaradan bir tane edindim. Fiyat:15.25

Kasanın yanında gördüm, merak ettim indirimde görünce hemen bir tane aldım. Purederm Canlandırıcı Cilt Bakım Kürü. Fiyat:1.75 tl

Karlı, güzel bir alışveriş oldu. Siz indirimlerden neler aldınız?
Bir sonraki postta görüşmek üzere. Sevgiler..




Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Body Shop Çay Ağacı Özlü Yüz Temizleme Jeli ve Tonik

Purederm CO2 Therapy Bandı ve Canlandırıcı Maske

Elidor Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı ve Yapılandırıcı Bakım